[linux] Re: stdout serveren over TCP

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Di Jan 11 23:00:23 CET 2011

Op 11 januari 2011 19:13 heeft Hugo van der Kooij
<hvdkooij op vanderkooij.org> het volgende geschreven:

> Laat dit nu over PERL gaan en niet BASH.
>
> Hugo.

Vandaar ook de opmerking '>>misschien<< heb je er wat aan'

Als het perl-scriptje een eenvoudig script is zeg:

--hello.pl--
#/usr/bin/perl
print "Hello World\n";

dan zou een oplossing:  user op host#~ ./hello.pl > /dev/tcp/HOST/PORT
(of hoe dat ook percies werkt) misschien wel volstaan???
Tenzij het een schoolopdrachtje perl-scripts schrijven is, is er naar mijn idee
toch geen obstakel om perl en bash te gebruiken >als de situatie dit toelaat<
of zie jij dit anders?

--
Robin van Leeuwen   |   http://www.rldsoftware.nl   |   Public Key:
http://www.rldsoftware.nl/key.txt