[linux] Re: Hoe krijg ik mijn monochrome laserprinter op gang vanaf de Linuxpartitie?

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Do Jan 13 18:38:39 CET 2011

On 01/13/2011 06:17 PM, Bas Roufs wrote:

> Vanaf de Windows7-partitie lukt het printen overigens wel - het gaat
> dus echt om een softwareprobleem. Op het internet heb ik pagina's
> zoals deze gevonden aan de hand van het trefwoord "ppmtospl2" (zonder
> aanhalingstekens):
> Maar ik kan er geen wijs uit.
> Graag één of meer antwoorden op de vraag hoe ik de printer in kwestie
> vanaf Linux op gang krijg.
> Tot zover, groet en dank,

Heb je dat programma al in een pipe geprobeerd?
bv:

ppmtospl2 < bestand > lpr
of
cat bestand | ppmtospl2 | lpr

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693