[linux] Re: ABN-Amro identifier via USB, andere vraag

Wo Jul 6 09:16:57 CEST 2011

> ABN-Amro bankieren wordt gegarandeert voor slechts enkele releases
> browsers op twee propriety-systemen.

Hoi, Hans
even meeliftend op je lijstvraag:
Na de vorige bijeenkomst in Utrecht zei ik je dat ik een draagbare
computer met problemen heb. Twee problemen: computer deed het tot
de accu leeg was. Alleen: waar was de oplader? ....

Oplader heb ik, net als de computer. Alleen: hoe krijg ik jou e/o
andere kundigen daarnaar kijkend?
Wanneer het jou uitkomt kom ik er graag mee naar Gouda.
Mag ik jouw tel.nr? Dat communiceert een beetje makkelijker.

groeten,
Julien Michielsen

-W-
Julien Michielsen