[linux] Re: KDE's Public Transport plasmoid, kan het worden voorzien van NL data

Richard ml op radoeka.nl
Ma Jul 25 12:51:27 CEST 2011

Op maandag 25 juli 2011 10:36:17 schreef Rutger van Sleen:

> De NS heeft onlangs een API beschikbaar gesteld, gratiesch en voor niks. :)
>   http://www.ns.nl/reizigers/blind/_api-nieuw

Dat lijkt precies de informatie te leveren die nodig is.  Maar er moet wel
toegang worden aangebracht, de informatie lijkt dus (nog) niet voor iederen
toegangelijk te zijn.  Voor degene die alleen de plasmoid willen gebruiken,
lijkt me het niet handig om toegang te moeten vragen.  Enig idee wanneer deze
informatie helemaal vrij beschikbaar komt?

--
Richard