[linux] Re: Opensource ERP software

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Do Jun 16 14:36:20 CEST 2011

Hallo,

voorlopig heb ik openerp eens opgepakt en gaan we daar eens verder naar kijken. Mag ik iedereen hartelijk danken voor de antwoorden!!

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Altijd en overal bij je belangrijkste gegevens?
http://www.exchange-alternatief.com/

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334