[linux] belastingprogramma: hoe benut je voor-ingevulde data?

Wo Mrt 30 09:44:16 CEST 2011

Ik wil bij het invullen van mijn programma gebruik maken van de voor-
ingevulde data. Ik heb daarvoor een bestand opgehaald met als naam
mijn sofi-nr, eindigend op ibv2010. De inhoud van dit bestand is voor
mij niet begrijpbaar. De eerste regel bv.:
<via:VoorInvulinformatie2010 Version="v1.0" xmlns:via="http://xml.belas-
tingdienst.nl/schemas/VIA/2010/01">
Wanneer ik het belastingprogramma opstart wordt ik ook niet gevraagd
of er voor-ingevulde data zijn, en waar die dan staan.
Hebben jullie de zelfde ervaring, en hoe heb je dat opgelost?
bvd
Julien

--
Julien Michielsen