[linux] Re: Waar is Hette's site gebleven?

Vr Okt 14 14:08:50 CEST 2011

Aldus schreef Bas Roufs op Fri, Oct 14, 2011 at 01:11:33PM +0200:

> De site http://hettes.nl/ is weer in de lucht. Via KvK.nl kom ik uit op het
> volgende zoekresultaat: http://bit.ly/pIwwIf
> Dat zoekresultaat brengt mij op de volgende site: http://www.zoekkey.nl/
> Op die site staat weer een verwijzing naar Hettes.

Zoekkey is een eenmansbedrijf van Johannes Schouten, Arianestraat 13,
3612 DZ, Breukelen, opgericht eind 2007. Geen jaarverslagen te vinden.

> Mijn advies: als je daar een laptop wilt kopen, ga er dan gewoon heen per
> auto of trein en reken alleen af als je de laptop direct meekrijgt. Als ze
> failliet zijn, zullen ze dat niet direct per telefoon of mail meedelen. Je
> kunt daarom beter ter plekke de proef op de som nemen.

Als het bedrijf niet gezond is, dan loop je het risico geen service op
je aankoop te krijgen....

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....