[linux] Re: Waar is Hette's site gebleven?

hans rood hansrood op xs4all.nl
Zo Okt 16 02:39:02 CEST 2011

Op vrijdag 14-10-2011 om 15:38 uur [tijdzone +0200], schreef Willem
Kossen:
> dns domeinen kunnen kwijtraken als zone-files corrupt zijn. de
> makkelijkste manier om dat voor elkaar te krijgen is door DNSSEC te
> implementeren.

Weer wat geleerd, nog nooit eerder van een zonefile gehoord.
Maar ik heb gehoord dat het komt omdat hettes problemen had met zijn
webhoster. Hoe zoiemand jou je domein kan afpakken is mij ook weer niet
duidelijk. Het DNS zal wel weer eens creatief gebruikt worden,
gevirtualizeerd of zo;)

Bedankt voor alle reacties, er was heus rechergewerk bij:D

hansr