[linux] Re: [stamtafel] spoedadvies gevr. laptop v media streaming/beweking

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Wo Okt 19 16:11:51 CEST 2011

Misschien dan maar ipads?
Het is vloeken in de kerk een beetje maar ze doen wel goed wat julli willen.

Marc
Op 19 okt. 2011 16:08 schreef "Arjan van Lent" <arjan.van.lent op gmail.com>
het volgende: