[linux] Re: HP-deskjetprinters

Ma Okt 24 12:22:04 CEST 2011

On 10/24/11 10:57, dick kampman wrote:
> Als ik voor een eenvoudige Ubuntu 11.04 gebruiker een HP deskjetprinter
> moet aanraden, kan ik dan gewoon verwijzen naar de aanschaf van
> willekeurig welke HP deskjetprinter bij de Mediamarkt?
>
> Dick Kampman
> dkampman op xs4all.nl
Sinds ik weet niet hoeveel jaren ben ik in het bezit van een epson deskjet.
Die printer doet het nog steeds goed, maar iedere keer dat ik een upgrade
van mijn systeem uitvoer moet ik weer met mijn systeem in gevecht omdat
het type (de "2580 photo") niet wordt herkend.  HP is couranter dan Epson
en zal om die reden minder problemen geven, maar ik zou tevoren wel
verifiëren dat de printer in de lijst van herkende hardware staat.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl