[linux] Re: visual studio en finite volume methods!

Richard ml op radoeka.nl
Vr Apr 13 12:05:10 CEST 2012

Op vrijdag 13 april 2012 11:14:18 schreef extra:
> [...]

Neem eens contact op met de ontwikkelaars van:
http://edu.kde.org/applications/all/cantor
http://edu.kde.org/kig/

http://lwn.net/Articles/337988/

KDE programs are available for MS windows too, just download the packages
from: http://windows.kde.org/

--
Richard