[linux] Re: Ik ben mijn nieuwsgroepen kwijt!

joop g jjge op xs4all.nl
Ma Apr 30 12:43:48 CEST 2012

On Monday 30 April 2012 11:02:09 joop g wrote:
> Hallo, *
> het zal wel weer een domme vraag zijn maar..
>
> ik heb in KNode kennelijk even verkeerd geklikt "ergens op" en nou heb ik
> alleen nog Outbox, Sent en Drafts over, Hoe de andere box heet ben ik even
> vergeten, Inbox?. Ik ben al mijn nieuwsgroepen kwijt en het menuitem
> "Subscribe to Newgroups" staat op grijs, dus ik kan ze ook niet opnieuw
> installeren.
>
> Weet iemand hoe ik weer een werkende KNode terug krijg?
Ik ben er al achter. Hoe ik 'm weer werkend krijg, bedoel ik; hoe het gekomen
is, zal altijd wel onopgehelderd blijven...

Mijn account was ook verdwenen. Gewoon een nieuw account aangemaakt, en daarna
kon ik me weer op alle nieuwsgroepen abonneren...

--
joop gerritse
Mühlenstraße 11