[linux] Re: traag kopi-eren van sd naar disk, kan dat sneller gaan?

Ma Jun 25 04:37:56 CEST 2012

On 06/25/12 10:40, Hugo van der Kooij wrote:

> Bedenk dat de SD card zel  wellicht al traag is. Daarnaast kan je
> USB bus een beperking zijn.
>

> Gelet op je beschrijving kan het ook nog een buffer issue zijn in je
> systeem of applicatie.

Denk dat Udo het zelfde bedoelde met "vlotte kaart", en dat hij
het niet over een systeem-kaart had, maar over de geheugen-
kaart.  Heb echter de snelheid van de kaart nooit op de verpak-
king zien staan, alleen de grootte in MB/GB. En tja, traagheid is
vervelend, maar er zijn grotere rampen.
Julien

--
Julien Michielsen