[linux] HP: koude schouder voor Linux

Za mei 26 20:00:53 CEST 2012

Tijdje geleden was ik de moeilijkheden met mijn Samsung laserprinter
zat, en dacht ik voor zeker te kiezen met een HP laserprinter. Toen ik
daar blijvend problemen mee kreeg, nam ik contact op met de
Nederlandse helpdesk van HP. Die wisten niet meer (en minder ;-) ) te
zeggen dan:
HP Klantenondersteuning http://www.hp.nl/diagnose/

Geachte heer/mevrouw michielsen,

Dank u wel voor het gebruik van de HP Klantenondersteuning.

U geeft aan problemen te hebben met de installatie van uw Laserjet P1102
onder Linux.

Tot mijn spijt valt dit buiten de grenzen van onze ondersteuning. Vragen
mbt Linux en Server versies van Windows worden helaas niet in
behandeling genomen. Ik kan u alleen verwijzen naar onze website
www.hplip.net <http://www.hplip.net> voor informatie mbt Linux en naar
www.hp.nl <http://www.hp.nl>  waar u rechtsboven contact kunt zoeken met
onze internetfora.
___

Denk dus nog even na voor je een HP printer koopt ....

mvg
Julien

--
Julien Michielsen