[linux] Re: voor bank verplichte virusscanner?

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Di Apr 9 22:07:55 CEST 2013

Op 9 apr. 2013 21:05 schreef "Daniel von Asmuth" <asmuth op bakunin.xs4all.nl>
het volgende:

> Gewoon een of andere string - de signatuur van het virus dat je zoekt.
Uiteraard heb je gelijk. Het bijhouden van de juiste strings is echter
nogal wat werk. Iets waar bepaalde bedrijven redelijk goed in zijn...
(of clamav natuurlijk)

;-)

Mvg, Guus