[linux] Re: emuziek.nl

Bart-Jan Vrielink bartjan op vrielink.net
Vr Apr 26 22:12:59 CEST 2013

On 04/26/13 21:36, Bart-Jan Vrielink wrote:

> Bij mij werkt het ook niet, maar gelukkig werkt mijn mailprogramma wel,
> en heb een mailtje naar ze gestuurd. De mailwisseling is nog lopende,
> maar inmiddels weet ik dat ze getest hebben met Ubuntu (Firefox en
> Google Chrome) en dat ze alleen IE 7.0+, Firefox laatste versie, Google
> Chrome laatste versie en Safari laatste versie ondersteunen, met flash
> versie 11.7.700.169 (behalve bij Linux/Firefox, dan is 11.2.202.280
> voldoende).
>
> Het lijkt er dus op dat het zou moeten kunnen werken, maar dat er
> blijkbaar nog iets mis gaat. Ik wacht verdere mails af.

Volgende mail ontvangen (en dat om 10 uur 's avonds op een vrijdag...)

"Ik heb het probleem gelocaliseerd. Een probleem met caching op onze
productie webservers. De ontwikkelomgeving heeft meestal geen caching
aanstaan, dit is tijdens het testen over het hoofd gezien.

Ik zal komende maandag gaan kijken hoe we dit gaan oplossen. Ik verwacht
dat het maandagavond correct zal werken.

Als tijdelijke oplossing werkt Google Chrome voor linux wel correct."

Kortom, probeer vooral maandag/dinsdag nog een keer.