[linux] wifi draaiend gekregen op (hp) notebook onder suse

Za Jun 22 17:15:46 CEST 2013

Allereerst mijn dank aan iedereen die heeft geprobeerd mij te helpen.
Ik ben op een andere manier tegen een oplossing gelopen.
In de hp zit een RTL8111/8168B-chip, en met die zoekterm liep ik tegen
een RTL8111/8168B fix script for ubuntu:

Mijn probleem voldeed deels aan hetgeen geschetst werd in de ubuntu-
casus (zelfde chipset, zelfde modules), en zonder te weten of dit nou
iets kon doen voor mij, en waarom, heb ik het script uitgevoerd.
En het werkt prima!
Beetje een anti-oplossing, maar mocht iemand tegen een zelfde
probleem oplopen als ik deed: mogelijk is het gepresenteerde script
ook een oplossing voor jou!
--
-W-
Julien Michielsen