[linux] Re: Spellingscontrole werkt niet bij recente versie van LibreOffice Writer.

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Do mei 2 18:48:20 CEST 2013

Beste Micha, Julien e.a.

Voor de volledigheid: "mijn" versie van LibreOffice is 4.0.2.2 en
draait op Kubuntu 13.04 samen met KDE 4.10.2.

Het probleem met de niet werkende NL spellingscontrole is blijkbaar
reproduceerbare bug - zoveel is wel duidelijk geworden intussen.
Inmiddels heb ik verschillende meldingen gekregen van dezelfde versie
van LibreOffice op twee of drie andere distro's: in elk van die
gevallen werkt de spellingscontrole wél.  Cor en Joran doen hun
uiterste best mij te helpen eruit te komen. Maar op dit moment ben ik
er nog niet.

Tot zover. HG,
Bas.