[linux] Re: usb umts stick/dongel

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Vr mei 17 13:19:24 CEST 2013

In mijn ervaring doen de dongels van Huawei het wel goed.... Toch blijft
het altijd maar afwachten of het ook echt daadwerkelijk gaat werken ook
wanneer beweert word dat het zeker werkt... Ik ben net klaar met het
aflossen van 1200 Euro aan Vodafone voor een dongel met volledige Linux
ondersteuning en superieure dekking.... Laat je dus niets wijsmaken en ga
gewoon een dagje op pad met een laptopje en probeer ze gewoon uit in de
winkel. De enige zekerheid die ik je kan meegeven is dat wanneer de doos
van zo'n dongel vol staat met logo's van open standaarden zoals USB dan heb
je de meeste kans.
Groeten,

Arjan

--