[linux] Re: usb umts stick/dongel

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Za mei 18 13:43:52 CEST 2013

On Fri 17 May 2013, paai wrote:

> He, wat? Een dongel van 1200 Euro...?

Ik vermoed een dongle van 20 euro en dekking van 1000 euro, hopelijk
uitgesmeerd over een langere tijd :)

Zelf vind ik een mifi kastje ook wel handig werken, heb er eentje van
dx.com (had al een dongle + sim van werk). Persoonlijk zou ik dus mifi
kiezen ipv. dongle als ik de keus had (alhoewel ik nu dan gewoon
sim-only zou doen :-)

Paul