[linux] Re: Statistieken Ubuntu VPS

Aljo 'Ubuntu' Wijnands ubuntu op aljo-online.com
Wo mei 22 18:45:20 CEST 2013

Ik heb het werkend als ik: $goaccess -f access.log in typ dan krijg ik
een scherm met statistieken.
Maar ik wil deze tekst in een tekst-bestand hebben.
Dus typte ik in $goaccess -f access.log > output.txt
Dan hangt mijn VPS en als ik de verbinding met de server dan verbreek
dan blijkt dat bestand output.txt echt te zijn aangemaakt, maar als
binair bestand in plaats van een ASCII bestand.

Wat ik graag zou willen weten is:
1) hoe krijg ik de output van goaccess in een ASCII bestand? en
2) hoe zorg ik ervoor dat mijn server niet hangt als ik het goaccess
commando geef?