[linux] Re: Statistieken Ubuntu VPS

Paai j.j.paijmans op gmail.com
Vr mei 24 08:14:43 CEST 2013

Als het een 'eigen' computer is, draait hij dus een eigen webserver? Met
eigen logfiles? Als dat apache is, kun je gewoon awstats gebruiken.
Nogmaals, heb je een /var/log directory, met daarin weer een apache
directory, en daarin access.log? En zien de data daarin er uit als apache logs?

Meer dan ls en more heb je niet nodig om dat uit te zoeken.

Paai

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com