[linux] Re: technische usb vraag

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Za Nov 1 18:36:16 CET 2014

On 01/11/14 17:28, jjge wrote:

> Precies, en dat betekent dus, dat de camera waarschijnlijk Master is, en
> de computer uiteraard ook. Wat Paai wil zal dus waarschijnlijk niet
> werken.... maar als je de door mij geciteerde site leest, zal er iig ws
> niets uitfikken... nou ja, en verder is het altijd een leuke ervaring,
> als de hardware maar heel blijft ;-)

Ik heb twee male A stekkers rechttoe rechtaan doorverbonden en de PC
'ziet' de camera als een nieuw device, ziet de directory en de
filenamen. Lekker puh!

(Hij kan de plaatjes nog niet openen, maar dat kan weer heel veel
verschillende redenen hebben).

De camera is uit 2002. Alleen God weet waarom ze er een grote female
aansluiting voor een A stekker op hebben gesoldeerd in plaats van een
aansluiting voor een mini- of micro B. Als je er nou een USB stick in
zou kunnen duwen... maar dat is de bedoeling niet.

--
Dr. J.J. Paijmans
Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77