[linux] Re: zomaar een linux berichtje...

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Di Jun 30 11:06:56 CEST 2015

On 30 Jun 2015, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Aldus schreef Hans Paijmans op Tue, Jun 30, 2015 at 09:43:19AM +0200:
>> Toch leuk:
>> http://www.eweek.com/security/ikea-patched-for-shellshock-by-methodically-upgrading-all-servers.html
>>
>> --
>> Dr. J.J. Paijmans
>> Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77
>> http://paijmans.net          GSM: +31 621 961 083
>> v.a. Macbook
>
> Vooruit, nog eentje, waaruit moge blijken dat andere landen Nederland
> voorbijstreven in de inzet van Open Source.
> https://joinup.ec.europa.eu/community/osor/news/galicia-publishes-open-source-tools
> (de auteur is een ex-NLLGG-bestuuurslid).

of deze, over de Nlse studiebeurzenfabriek:

https://joinup.ec.europa.eu/community/osor/news/dutch-government-agency-switches-core-services-open-source

"We had reached the limit of proprietary licence possibilities. Switching to open source gave us freedom of choice."
--
BOFH excuse #265:

The mouse escaped.