[linux] firefox inhoud van jpegs laten zien met picasa

Za Sep 5 13:43:50 CEST 2015

Ik heb afgelopen dagen gezien hoe een bekende een sd-kaart met jpg-files
opende
met bing, en daarbij van alle bestanden een verkleinde inhoud zag (een
iccoon).
Bing riep blijkbaar picasa op, en picasa toonde probleemloos de inhoud
van het
bestand als een icoon.  Ik zou denken: als dat onder windows kan, dan is
er vast
wel een mogelijkheid omdat op mijn machine onder linux te doen.  Zou je
dan bv.
picasa als een plugin voor firefox moeten gebruiken?
Ik hoor graag jullie suggesties,
dank

Julien

--