[linux] Re: Amarok, hoe kun je eigenlijk iets afspelen?

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Zo Sep 20 18:48:31 CEST 2015

Dan begin ik te denken aan een mute knop op amarok zelf of in je
volumebeheer.
Speelt amarok het bestand wel af? Dus zie je de tijdlijn bewegen/tellen en
zie je de popmeters bewegen?