[linux] Re: Amarok, hoe kun je eigenlijk iets afspelen?

Gerald Sprik g.sprik op hccnet.nl
Di Sep 22 00:32:10 CEST 2015

Op zondag 20 september 2015 19:05:04 schreef jjge:

> Waar zit die dan? Het zou kunnen, maar ik heb 'm nog niet ontdekt...

Een luidspreker icoontje rechtsboven.

> Wat is de tijdlijn, waar zit die, hoe ziet-ie eruit?

Rechts van de grote knop linksboven met een pijl, zit een balk die aangeeft
hoe lang een track duurt (minuten:seconden), en hoe ver Amarok is met het
afspelen van de track. Die moet bewegen als Amarok een track afspeelt.

> Ik klik op die
> grote knop linksboven met een soort pijl, dat meestal "spelen" aangeeft.
> En dan gebeurt er in mijn beleving nix.

Voor de zekerheid: je hebt toch wel eerst een of meerdere tracks in de
afspeellijst geplaatst (versleept naar het rechterpaneel)?

Gebeurt er ook helemaal niets als je dubbelklikt op een van de tracks in de
afspeellijst?

Amarok heeft trouwens een goed handboek onder F1.