[linux] Re: Hoe regel ik het volume op Audacious? Herstel: Audacity.

jjge jjge op xs4all.nl
Za Sep 26 17:45:03 CEST 2015

On 09/26/2015 05:31 PM, Peter Vollebregt wrote:

> On 09/26/2015 05:15 PM, jjge wrote:
> On 09/26/2015 04:52 PM, jjge wrote: Hallo, ik wil mijn platenverzameling
> digitaliseren. Ik heb een USB platenspeler, en die verschijnt keurig netjes
> in de devices lijst van Audacious... Sorry, ik bedoel natuurlijk Audacity En
> dan is het geluid zwaar overgemoduleerd. En welk knopje ik ook probeer, ze
> doen geen van alle iets!
> Open in een terminal eens het programma alsamixer en probeer van links naar
> rechts alle schuiven eens. Je kan ook op de m drukken om bepaalde kanalen te
> [...]
Nou, ik roep alsamixer op-- zie eigenlijk niets bijzonders-- maar nu
ineens zijn alle volumes wel normaal (na nog eens opstarten van
Audacity). Terwijl ik nog nergens aan geweest ben. Het lijkt erop dat
dit probleem gewoon "vanzelf" spoorloos verdwenen is ...