[linux] Re: Cybercrime: digitale gijzeling

H Bekkers bekkersh op gmail.com
Di Sep 29 10:21:30 CEST 2015

Software, die zomaar op een systeem draait, is daar gekomen, omdat de
gebruiker er te laat achter kwam dat "te keer gaan" een andere uitdrukking
is voor het toebrengen van schade aan het systeem.
Ajuu, Harry.