[linux] Re: stabiele Ubuntu (was Re: Cups 1.7.5 updaten naar 2.1.3)

Vr Apr 15 19:15:04 CEST 2016

Willem Ligtenberg schreef op 2016-04-15 16:22:
> Hoi Jordy,
>
> Hoezeer wil je bij Debian Jessie blijven?
> Over een week of twee komt Ubuntu 16.04 uit, deze zal wel de cups
> versie
> hebben welke je graag wilt gebruiken.

Ik heb Ubuntu 14.4 ge-installeerd, en die versie staat nog steeds
bovenaan
bij de "recommended" download versies. 16.n is twee stappen daarboven.
Is dat wel een aan te raden en stabie versie?

--
-W-
Julien Michielsen