[linux] Re: probleem installeren pakket

lnx lnx op kpnmail.nl
Zo Apr 17 20:20:11 CEST 2016

Hallo Paul,

Op 17-04-16 om 18:19 schreef Paul Slootman:

> Heb je wel mijn bericht gelezen, en dus ook de pinning uitgevoerd heb?

Het probleem van Jordy was dat ie dit al op 13 April (Onderwerp:
probleem installeren pakket) heeft gedaan dus voordat ie jouw reactie
had ontvangen op een tweede e-mail van hem (Onderwerp: Cups 1.7.5
updaten naar 2.1.3) welke op 15 April was verstuurt.

Het rare (bij mij in ieder geval) was dat die e-mail van 13 April pas na
die e-mail van 15 April binnenkwam. Zie dit wel vaker gebeuren al kan ik
niet verklaren of dit aan de verzendende of aan de ontvangende partij ligt!

Groet,
Fred

--

Linux status: - normaal GUI en iets minder CLI gebruiker -