[linux] Re: androids programmeren: zijn ze nou helemaal gek geworden?

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Do Feb 11 09:53:28 CET 2016

Hoi Paai,

Gewoon met Android Studio. :)
Dat is de IDE welke door Google mede ontwikkeld wordt om Android
applicaties te schrijven.
Er zitten heel veel fijne dingen in om je leven makkelijker te maken bij
het schrijven van Android apps.
Er zijn anders nogal wat dingen die je handmatig op moet zetten.
Maar als je het perse wilt, kun je natuurlijk googelen op "Android app
development emacs" en
dan kom je al gauw (2e link bij mij) bij de volgende pagina uit:
http://blog.refu.co/?p=1242

Vriendelijke groeten,

Willem