[linux] Re: geld terug op reeds ge-installeerd Windows

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Di Jan 5 10:05:14 CET 2016

Op 5 jan. 2016 08:57 schreef "Julien Michielsen" <julien op michkloo.xs4all.nl
>:
>
> Vanmorgen stelde ik de volgende vraag aan MS

[Windows refund]
> Moet ik me hiermee laten afschepen, en is dit waar?  Ik heb toch - denk
> ik - altijd anders
> gehoord, en heb absoluut geen belangstelling voor die opgevulde
> schijfruimte, waarvoor ik
> - denk ik wederom - wel heb moeten betalen.

In het verleden is dat wel eens geprobeerd, als ik me goed herinner, kostte
het uiteindelijk meer dan het opleverde.

Afgezien daarvan vermoed ik dat ms de verkeerde partij is; je doet immers
zaken met een verkoper die iets levert, niet MS direct.

Mvg, Guus Snijders