[linux] Re: awk helemaal gek geworden?

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Wo Jan 6 09:01:15 CET 2016

On 06/01/16 08:49, Paul Slootman wrote:
> Blijft dat er een extra lege regel geprint wordt omdat het a<aantal moet
> zijn, niet a<=aantal.
>

> Paul

Beste Paul en Daniel, de a<=aantal vergissing komt omdat ik mijn hele
leven al niet kan besluiten of een array met 0 of met 1 begint :-)  En
de punt-komma is een automatisme uit mijn C (en php) waardoor ik hem af
en toe automatisch neerzet.

Zogauw de ovencontroller die data naar de usb stuurt, weer beschikbaar
is, duik ik weer in de rare volgorde.

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77