[linux] Update van Wheezy naar jessie

Dick Kampman dkampman op telfort.nl
Ma Jan 18 10:06:22 CET 2016

Zit het hem niet in de afwezigheid van vereiste "firmware"? Debian is
daar tamelijk zwijgzaam over. Als je die firmware niet hebt, dan wordt
het een soort van Muenchhausen-probleem. Als je de firmware van Mint of
Ubuntu op een usb-stick zet, en die tijdens de installatie invoert, lost
het probleem zich mogelijk op.

Dick Kampman