[linux] Re: Update van Wheezy naar jessie

Fred fred.d op xs4all.nl
Wo Jan 20 20:24:25 CET 2016

Frans,

Ik denk dat, zoals hier al genoemd werd,  de partitie tijdens deze
upgrade die ik al niet goed uitvoerde is volgelopen tijdens de
configuratie van het netwerk. Nadat ik mbv van het forum de genoemde
controles en aanpassingen had gedaan werkte het wel weer. er waren geen
netwerkadapters in /etc/network/interfaces geconfigureerd. Nu maar
afwachten of het geen andere gevolgen heeft gehad...

Gr Fred