[linux] Re: Bluetooth in Virtualbox

Fred fred.d op xs4all.nl
Do Jul 7 19:34:16 CEST 2016

Hallo,

Op 07-07-16 om 09:40 schreef Oscar Roozen:

> Zou je eens kunnen kijken of je met je GSM (als die A2DP ondersteunt) op dat
> moment wel de Logitech kan vinden?
Ja met mijn gsm kan ik wel verbinden met de Logitech.

Daartoe heb ik ook een poging gedaan maar hier kreeg ik meldingen dat
mijn Virtual Graphic Adapter niet toereikend is.
(dit haal ik even uit mijn geheugen). Maar ik weet dat het met windows 7
ook heeft gewerkt en ook in een Virtualbox.
Ik heb in de tussentijd wel een update naar VB 5.024 gedaan en een 64
bits versie van windows 7 geinstalleerd.
Ik zie inmiddels in de systeemeigenschappen dat er sprake is van een 32
bits systeem (??)

Fred