[linux] Re: Grafische Linuxinstallatie terugbrengen naar konsole

hans paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Wo Jul 13 21:56:21 CEST 2016

Je legt de vinger op een pijnlijke plek. Je spreekt met een man die na
een grote verbouwing alle schroefjes en spijkers op de bouwplaats weer
opraapt en in de juiste doosjes doet. Nooit iets weggooien.

Af en toe, om vier uur 's nachts, denk ik aan alle tijd en geld die ik
daarmee heb verspild... aan de andere kant: het nalaten ervan zou als
verraad aan mijn ouders en grootouders voelen.

Tja, morgen toch maar naar het Kruidvat :-)