[linux] Re: Probleem met google chrome

Jordy Deweer jordydeweer op gmail.com
Do Jul 28 20:45:28 CEST 2016

Gerard,
Wil je echt Chrome gebruiken? Je hebt ook Firefox voor Linux, genaamd Iceweasel, als ik me niet vergis.
Groetjes, Jordy

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: linux-bounce op lists.nllgg.nl [mailto:linux-bounce op lists.nllgg.nl] Namens Gerard Bekhuis
Verzonden: donderdag 28 juli 2016 20:28
Aan: linux op lists.nllgg.nl
Onderwerp: [linux] Probleem met google chrome

Hallo.

Ik heb massieve problemen met google chrome.
Door de witte achtergrond ben ik niet in staat dingetjes op chrome te kunnen lezen omdat mij die witte achtergrond volledig blendet.
Bij mozilla firefox heb ik de achtergrond in een okkerkleur gezet en daardoor kan ik alles prima lezen zonder tranende ogen te krijgen van de achtergrond.
Zoals bij firefox zou ik ook graag bij google chrome de achtergrond een andere kleur willen geven.
Wie kan mij bij dit probleem helpen?
Hartelijk dank alvast.
Gerard