[linux] Re: LigHTTPD server

Mark Janssen maniac.nl op gmail.com
Vr Jul 29 11:57:32 CEST 2016

Gezien het een debian-versie is... zou het niet meer moeten zijn dan:
apt-get install lighttpd php5-cgi

lighty-enable-mod
-> fastcgi_php aanzetten

Lighttpd restarten...

het is een heerlijke webserver... gebruik 'm bijna overal

--
Mark Janssen  --  maniac(at)maniac.nl
Unix / Linux Open-Source and Internet Consultant