[linux] Re: linux op de nieuwere aldi-pcs?

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Vr Jul 29 21:38:52 CEST 2016

Alweer 5 jaar heb ik een Medion Akoya P7385 D. (m'n 2e Aldi-computer)
Oorspronkelijk met W7, sinds een jaar ook met Linux Mint 17. Dualboot.
Linux draait prima.
Voor zover ik weet (maar ik weet niet zo veel van Linux) draait Linux op
elke 'gebruikelijke' pc.

Groet,
Harry Harmsen
Assen