[linux] Uitschrijven ==> opstellen webpaginas

Wo Sep 21 15:00:20 CEST 2016

Heb dit al eerder verstuurd, als antwoord.  Ik denk echter dat het
alleen bij Daniel is aangekomen, dus stuur dit voor een tweede keer,
met nu de lijst als ontvang-adres

Daniel C. von Asmuth schreef op 2016-09-21 12:56:
> Aldus schreef Winston S. Figueira op Wed, Sep 21, 2016 at 09:36:41AM
> +0200:

> U hebt kennelijk vooral belangstelling voor web design. Dat past best
> binnen het kader van onze vereniging. Misschien zitten er op deze
> lijst nog meer mensen die daar mee bezig zijn. Er is een groepje
> bezig met het bouwen van de NLLGG website met Drupal, maar ik weet niet
> hoe veel het er zijn. De HCC heeft onder de IG Digimedia ook een
> groepje
> voor webdesign, maar hoe actief die zijn is niet zo duidelijk.

> [...]

En hier mijn bijdrage (herhaling ;-) )
Deze suggestie van Daniel vind ik prachtig: het is me al een paar keer
voorgekomen dat ik een website aan wilde passen omdat er 't een en ander
aan ontbrak.  Maar dat liet ik weer direct liggen omdat ik er geen
kennis
van heb.  Eem lezing/workshop daarover lijkt me prachtig.  Zijn er meer
die dat ook graag zouden willen?
Julien

--
-W-