[linux] Steeds meer problemen met het printen van PDF-bestanden

Ma Jan 16 14:36:21 CET 2017

Aldus schreef lnx op Mon, Jan 16, 2017 at 02:11:00PM +0100:
> Hallo Linux,
>
> Ben op zoek naar een programma voor het printen van PDF-bestanden,
> gebruik nu Evince:

Normaal gebruik je daarvoor het ps2pdf commando dat met Ghostscript
wordt geleverd. Er bestaan verschillende implementaties van Ghostscript
en ik weet niet of die alle PDF features ondersteunen, al werken ze
met de meeste door Open Source programma's gegeneerde PDF bestanden.

Ik gebruik xpdf als viewer programma; dat vereist X11.

Suc6,

Daniel