[linux] Steeds meer problemen met het printen van PDF-bestanden

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Jan 17 09:02:50 CET 2017

On Mon 16 Jan 2017, lnx wrote:

> Nee, displayen is eigenlijk nooit een probleem wel printen.

Maar je hebt geen cups? Of heb je ook problemen als je gewoon "lpr
bla.pdf" doet? Je hebt verder geen programma nodig voor het printen van
pdf's. Veel postscript printers slikken ook rechtstreeks pdf zonder
enige bewerking (je kunt dan bv. ftp'en naar de printer en dan de pdf
uploaden).

Paul