[linux] systemctl poweroff

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Jun 3 17:12:21 CEST 2017

On Sat, Jun 03, 2017 at 04:31:06PM +0200, Frederik Vos wrote:
> [...]

Welke van de twee?

En was de "grub cmd line opname" ook zichtbaar in
  /proc/cmdline
toen het systeem draaide?

> Kijk ff onderaan dit document:
> https://freedesktop.org/wiki/Software/systemd/Debugging/

Voordat je opzoek gaat naar een serial cable,
heb duidelijk met wat voor hardware je te maken hebt.
Eerder werd "thin client" o.i.d. genoemd. Toen "ACPI osi".
Een bevestiging dat de thin client ACPI osi heeft, was er nog niet.

Groeten
Geert Stappers

P.S.
Voor hun die nog niet zo goed tussen de regels door kunnen lezen,
het antwoord gaat onder de vraag.
Maak het mogelijk dat mensen in de discussie volgorde kunnen lezen.
--
Leven en laten leven