[linux] systemctl poweroff

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Za Jun 3 19:08:33 CEST 2017

Hallo.

Sorry, ik heb problemen met mijn ogen, dat ik zeer snel hoofdpijn krijg
wanneer ik op een witte achtergrond werk.

In mijn browser en ook in mijn schrijfprogramma libreoffice writer heb
ik de achtergrond ingekleurd.

Ik heb dat probleem met mijn ogen niet vrijwillig uitgekozen, dan nog
verzoek ik om begrip voor mijn situatie.

Prettige pinksterdagen

Gerard Bekhuis