[linux] Vraag naar onlinebanking-software en HBCI

Geert-Jan gj op wyna.nl
Za Nov 4 22:33:42 CET 2017

Je kan ook je 'bankier browser' scheiden van je alledaagse browser.
Eventuele mallware of kwetsbaarheden in brakke addons hebben dan geen
effect. Scheiden kan simpel bv Firefox voor alles, Chromium voor de
bank, of  iets meer werk, een aparte bankier VM.

Geert-Jan