[linux] verdwijnen 32-bist distro's -- alternatieven?

meine trialero op gmx.com
Zo Okt 15 16:07:27 CEST 2017

>    Bij ArchLinux is de 32 bit port juist weer nieuw leven ingeblazen.

zal dan ook eens bij Arch kijken, TNX.

>    Ik verwacht dat de drie "grote" BSD's (free-, open- en netbsd) dit ook
>    nog wel een tijdje zullen blijven doen.
>    Ik neem al jaren voor om me "eens" te verdiepen in *bsd. Vooral bij
>    FREEBSD lees je nogal eens dat mensen overstappen van een Linux distro.
>    Of dat ook lang zo blijft is minder duidelijk; ).

heb net een paar images van BSD gedownload om inderdaad eens te gaan
kijken. de usb-versie van FreeBSD schijnt geen GUI te hebben, TrueOS en
Dragonfly zijn denk ik wel volledig draaiende images.

--

//meine