[linux] Arduino versiebeheer

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Ma Aug 6 08:31:47 CEST 2018

On 5 August 2018 23:15:01 Mark Janssen <maniac.nl op gmail.com> wrote:

> Net zoals je versiebeheer op alle andere bestanden doet.... met een
> revision-control-system.
> Zelf gebruik ik 't liefst git, maar svn, mercurial of zelfs cvs voldoen
> allemaal meer dan prima.

> --
> Mark Janssen  --  maniac(at)maniac.nl
> Unix / Linux Open-Source and Internet Consultant
> Maniac.nl Sig-IO.nl Vps.Stoned-IT.com
Dr. H. Paijmans va LG

dan kan ik de arduino ide niet gebruiken. En een compleet cvs systeem voor
mijn projectjes is ook kanon -> mug. Het is voornamelijk om zeker te zijn
dat het programma dat wordt uitgevoerd ook inderdaad de versie is van de
source op dat ogenblik.

(sorry voor het onderquoten, bovenquoten zou hier beter op z'n plaats zijn
geweest, maar ja...)

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com