[linux] Omninas om zeep? Console gezocht

paai j.j.paijmans op gmail.com
Ma Jul 9 17:30:47 CEST 2018

(Sorry voor bovenquoten)

Ik denk dat ik busybox heb vernaggeld door een vergissing bij een link
commando. In theorie zou de binary er nog moeten staan, alleen met de
naam 'mv'. Dus als ik met jouw aanwijzingen een terminal kan fabrieken
op de NAS ben ik rond.

Ik pik je aanwijzingen dus op vanaf punt 7. Dat sluit aardig aan bij wat
Gijs Hillenius al te melden had over een soortgelijke NAS.

Ik houd jullie op de hoogte...

--
Dr J.J. Paijmans
Houwenberg 2A